בניית אתרים בחינם לעסקים

בניית אתרים בחינם לעסקים דורש התייחסות מיוחדת בכל הנוגע למקצועיות האתר מכמה סיבות שהמרכזית מבניהם היא יצירת אמון בין העסק לגולש. אף גולש לא ירכוש או יזמין שירות מאתר או עסק עם אתר חינם שלא משדר אמינות, זהו בעצם המוטיב המרכזי שגולש מחפש שלא במודע כשהוא נכנס לאתר אינטרנט, וכדי לרכוש את אמונו עלינו לפעול לפי כמה כללים בסיסים כשאנו בונים אתר אינטרנט לעסק ובמיוחד אתר שנבנה בחינם.

הכללים המכרזיים המשדרים לגולש שלנו מקצועיות הם בעיקר ניקיון, אתר נקי מאפשר לגולש למצוא את המידע הנחוץ לו ביתר קלות ולא גורם לתיסכול מיותר המשפיע על ההחלטות שלו לגבי המשך העבודה עם בעלי האתר.

 

איך משיגים "ניקיון" באתר חינם?

טיפ 1: כמה שפחות פרסומות
ראשית נמליץ לבחור במערכת המציגה כמה שפחות פרסומות. פרסומות בדרך כלל גורעות מעיצוב האתר, "מלכלכות" אותו ולעיתים גם מסיחות את דעת הלקוח שלנו, תוצאה אשר תחבל לנו בדרך השיווקית שאמור האתר שלנו לעשות.

טיפ 2: כתיבה בטקסט אחיד
אחת מהבעיות המרכזיות שזיהינו באתרים שנבנו לבד היא שימוש מוגזם בפונטים גדולים וצבעוניים. שימוש בפונט אחיד גם מקנה לאתר מראה רציני ונקי יותר, וגם קריא יותר, ובכך מאפשר להעביר את המסר ללקוח ביתר קלות.

טיפ 3: שימוש בתמונות
ברוב המקרים תמונה יכולה להוסיף המון ב-2 מישורים:
1. ביאור להסבר - או בשמו העממי "תמונה שווה אלף מילים", לפעמים לא משנה כמה תסבירו נקודה מסויימת עדיין הצגת תמונה תבהיר בדיוק למה התכוונתם.
2. תמונת אווירה - בדרך כלל תמונה כללית על הנושא הכתוב תהפוך את הדף לפחות משעמם אבל לא תעזור לנו בהסבר.
ב-2 המקרים יש לוודא כי: א. התמונה איכותית ולא מפוקסלת. ב. לא גדולה מידי.

 

יצירת אמון

הנושא החשוב ביותר מבחינה שיווקית כלפי הלקוח הוא יצירת אמון.
אם גולש באתר שלך לא יאמין לך ולא יחוש ביטחון במקצועיות שלך לא תוכל להפוך אתו ללקוח לעולם, ולהלן דוגמא:
גולש המחפש אינסטלטור והגיע לאתר של בעל מקצוע, התת מודע שלו מחפש קודם כל תשובה לשאלה: האם בעל מקצוע זה יכול לתקן את הבעיה שלי על הצד הטוב ביותר? האם הוא ישר? האם הוא יגבה ממני סכום מופרז? האם הוא מקצועי ומתייחס למקצוע שלו ברצינות? לכל השאלות של התת מודע של הגולש אנו חייבים לענות באתר לפני שהוא יקח את הטלפון ויתקשר, אם אחת מ"התשובות" לא תמצא חן בעייניו, הוא פשוט יעבור לאתר אחר ולבעל מקצוע אחר ובכך נפסיד לקוח פוטנציאלי.

הקמת גלריית תמונות זוהי הדרך הטובה ביותר ליצירת אמון מכיוון שהיא מוכיחה את ניסיון בעל המקצוע אם הוא יוצר בעצמו כמו מסגרים, תמונת בעל המקצוע תשדר חום ותיתן תחושה אישית, תמונות של הקליניקה במקרה של רופאים למינהם תעניק לאתר תחושה יותר פיסית וקרובה.
 
תגובות הוסף תגובה הוסף תגובה
 
דף הבית